Skolstart

Ja idag började allvaret igen...skolan...min lilla började nollan i dag...ojojoj...vad förväntansfull hon har varit...hon är ju inte änns 6 år än...fyller vid jul...men hon är så mogen för detta och kommer bara suga in kunskap...

För mig därimot kommer jag få tillbaka min egentid...aldrig fel...eftersom jag jobbar som jag gör kommer jag få mycket tid själv...fast konstigt kommer det bli för jag har haft Maja " runt benen " i 6 år nu...och en inte så rolig grej är när jag jobbar natt lämnar jag henne på morgonen i skolan och träffar henne inte förrän dagen därpå kl.13.30...men så är det och det blir väl vardag av det med...

Alla mina barn har " stora " skolstarter...Eric har börjat i Skara på gymnasiet...Carl börjat högstsdiet och Maja i nollan...ja jisses vad stor di blir men jag är bara " 25 "...det är på barnas ålder man inser att tiden flyger i väg...

Man är inte äldre än vad man gör sig !!!!!

Kommentarer
Postat av: carina

Och vips så sitter man där och väntar på barnbarn.

2008-08-20 @ 20:37:16
URL: http://sinneskatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0