4 advent

När jag kom hem vid 14 klädde vi granen...vi får nog köpa en ny nästa år för den är sned och vind och har gjort sitt...men vacker i sin snedehet är hon ändå....



Bara guld och 2 slingor små ljus...

Vi har även spelat wii och fått med B i detta ...bolwling tunerering...kul spel...jag är igentligen emot tvspel men detta står du upp och använder hela kroppen och får göra rörelserna...vi boxades igår jag och  Carl och kände av träningsvärk i dag för du får slå med båda händerna i luften...det aktiviterar hela familjen...inte bara sitta utan röra på sig...det är BRA !!!
Var lite mör när jag hade passet i kväll...

Kommentarer
Postat av: Camilla

sjunger granen står så grön och grann i stugan...tral lala tral lala.....

Tur att det inte är IRL för då hade kristallkronan gått sönder.... :)

Önskar dig och din familj en riktig GOD JUL! kram Camilla

2008-12-22 @ 20:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0