Läxa

Jag har haft en stor dust med min 16 åring...har vägrade gå ur sängen i går morses...trött tonåring !!!???...det slutade med att jag blev förb*#¤* och hotade med att han inte ska tro att man kan skita i skolan och sova till lunch och sen sittta och spela data !!...
Jag plockade med mig breddandet igår...när jag kom hem vid 16.30 gick han i huset och vankade men sen smet han in på rummet...jag anade " ugglor på mossen " och gick och kollade  jacket...unge f**n hade hittat det gamla modemet i skåpet...( som jag trodde att B hade gömt undan ) snabbt som bara den bort med det med...sen var det inget bredband för unge herren...Eric sitter och spela online war craft ...tror jag att det heter...så detta sved i går kväll...
Hoppas han fick sig en läxa...

Kommentarer
Postat av: lotta

vi ska ta ett snack om war craft

2008-12-10 @ 00:51:58
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Haha förlåt att jag skrattar men tonåringar är listiga, kommer vel ihåg mig själv :D Ja uscch det där spelet är minst sagt beroende framkallande jag känner till flera stycken som sitter dygnet runt

2008-12-10 @ 18:54:28
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0