Skakig

Kommer från tandläkaren precis...ivanlinga fall är jag rätt så tuff av mig men inte i detta fall...barnunge... jag blir som ett asplöv när kallelsen kommer...väl i väntrummet sitter jag med axlarna vid öronen och försöker läsa...tidningen upp och ner...märker inte detta för all rädsla...bara en vanlig undersökning idag men det hjälper inte..jo visst hittade hon ett litet hål...så i början på april är det dags att laga detta och Nettan ska få Stesolid dagen innan och före besöket...får väl se om det hjälper...skulle behöva en nu..skakar fortfarande...känner mig inte så tuff nu...

Kommentarer
Postat av: Maloo

Det är bara att bita ihop.Ja kanske inte just när dom ska laga hålet men...

2008-02-27 @ 22:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0