Bättre ??

Hade ett pass i går morse...gick bra och tog det lite lungt på dagen sen...klippte bara gräset...tog över timmen....1 ½ nästan....hade lite ont...på med linement...imorses ett pass igen med linement ...kändes bra ...men SEN var duracell kaninen Eriksson i farten i trädgärden ...jag har rensat  ALLT...jag kunde knappt räta ut ryggen...på med linement...sen fick jag sluta för dagen ...jag kan ju gå ut i morgon oxå...jag är hopplös ...tycker det är så roligt så jag inte känner att ryggen tar stryk...jag har lite kvar som jag vill fixa till...bara lite...

Kommentarer
Postat av: Maloo

Nu får du allt ta och fota lite i växthuset...måste ju se hur det frodas. Jag hade gärna fotat i min trädgård om bara kameran hade velat det också.

2008-06-29 @ 15:43:05
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej och skutt på dej lilla duracell kanin!!



Du använder linementet flitigt ser jag. BRA! Kanske kan vi ta den hårdare varianten imorgon;-))

Sköt om dig och blogga lugnt...



Kramis

2008-06-30 @ 10:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0