Helg

 Det är min jobbarhelg så jag har sovit natten på jobbet...blev väckt kl 3.30 ...ingen rolig tid att tassa upp på ...jag är en nära döden upplevelse nattetid...ingen vacker syn...tillbaka till sängen för att bli väck kl 6.30...upp igen sen var det ingen ide att somna om...jag är inte förtjust i tidiga mornar...hhuuu...så i em har jag nog baljat i mig en kanna kaffe för att hålla mig upprätt...kl 21 sover jag nog i soffan...tevlig lördag !?
Vi drog iväg för att shoppa lite idag...det blev nya blommor till kök och matrummet...en ursnygg kappa och keps till Maja image55 hon blev urtjusig i detta...även jag hittade skor till billig peng plus...alldid kul när man fyndar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0