Fredagsmys

Skulle ta 2:a cykelturen med Maja idag ...upptäkte då att den blivande tonåringen hade tagit min cykel ( Carl fyller 17 juni )...så det fick bli med Pappa hon cyklade till kiosken...helg är ju lite sugen...POTATIS CHIPS tunna mmmmmmm...tror att något glas vin slinker mer till detta...ska ha pass 9.15 i morgon så jag får nog ta det lungt...kan ju inte komma bakis...inte bra...ja nu kör vi på med vikter...vänta lite ska bara kräkas ...är lite bakis...näää...
Har skaffat mig en ny mobil...JÄVLIGT bra musik mobil så jag har ängnat 2 dagar åt nerladdning till mobilen med bra musik...fick med riktigt bra hörlurar...Koss...därför har det varit stilla på bloggen...nä nu väntar di på mat och fredagsmys...trevlig helg !!!

Kommentarer
Postat av: Maloo

Satt just här med ett glas juice....det åkte i slaksen direkt när jag fick upp din sida och kom på att det finns ju bättre att hälla upp. Ska genast ta mig ett glas ...eller tre...ska ju ingenstans i morrn direkt

2008-05-16 @ 20:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0