Härlig dag

Cykel tur idag med Maja...hon cyklade hela vägen fram till sin farmor utan att stanna...det är ca 2.5 km..bra gjort och jättestolt var hon när vi kom fram...där fick vi nygjorda kåldolmmar...mums...MajBritt från Partille är och hälsar på farmor som Maja tycker väldigt mycket  om...  kolla på bilden...det syns

I em tog vi en tur till vårat liljekonvalj ställe...

En stor bukett blev det

I kväll har jag pass på gymmet...ska ha 4 pass i veckan och även träna själv...oooo...träningsvärk väntar

Kommentarer
Postat av: Tant Brun

Dr sa: Åh vad du är brun!

Jag sa: Jaaa har du sett!

2008-05-13 @ 21:13:30
Postat av: Maloo

Åhhh jag känner nästan änna hit vad det doftar konvaljer. Hoppas du inte tagit ut dej alldeles på boxen ikväll för du ska orka jobba med mig i morrn...själv höll jag på att få upp Icas drickyoggi mitt på el-ljusspåret så den blir det aldrig mer;)

2008-05-13 @ 22:12:51
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0