Sommarvärme

Lite segt med inlägg men...jag har inte haft tid !?...men nu är jag ledig i 3 ½ dag...underbart...vi tänkte dra till sjön och inta första doppet och antagligen den första brännan...sen vet ni ju att är det fint väder och fina kvällar då sitter jag ocg sippar vin kvällen lång...jaa du Maloo...vi får väl ta in på något alkis hem i höst ...haha...

 Det har varit dagar jag har suttit i telefon och fixat en massa känns det som..Anicimex...hade en svart myrgång från bakdörren in i köket...vi snackar ca 8 m...inte så kul...de ska vara i skogen och göra sitt och inte i mitt hus
Ändar elen ...kolla om att säga upp den fasta telefonen...vi har mer i fasta avgifter än vad vi ringer för...vansinnigt...vi har ju mobilerna oxå...bredbandet skulle bli lite dyrare men det kan man ju kolla med ett annat bolag...boka resa i sommar...säga upp Kalle som ingen läser...de slåss bara om presenten som är med...BARA ...fixa och ordna samtal...OCH nu är det nu många som ringer ... du placeras i kö...nr 58 !!!...hm...ta ett djupt andetag och gå och greja med annat under tiden

Har även inhandlat skor åt den store tonåringen...ääää...måste jag...låt det gå fort då...vi var själva på Skokanonen...det tog 10 min så var han klar...gött...ja ...även han hatar när det är för mycket folk därför valde vi men omsorg rätt tid och dag..huua...han har även " varnat"  mig att i kväll är det fest...privat..det vet ju vi med erfarenhet hur dom slutar..han sa att han skulle " smaka " och att mobilen var fulladdad...ja jag kommer att ring och kolla sa jag...jaa nu börjas det !!!!...FAST jag är tacksam att han säger som det är än att han inte skulle våga komma hem fuller...jag vet en pojk som var uppläxad hemma om det starka ...honom hittade vännerna i en snödriva i diket  sketfull...10 minus en natt...han var livrädd att de skulle köra hem honom...nä så vill jag inte ha det ...hur illa och jävligt det är ...kom hem...ring...Men jag vill inte att du dricker sa jag...

Nä in i duchen...har haft pass ...det börjar nu att märkas att det är sommar ...inte många på passet

Tack Maloo för hjälpen...ni har väl sett min snygga klocka och besöksräknare...TACK min webbdesigner !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0