Möra och hemma nu !!

Vi har varit på Ålandskryssning...Cinderella... med Susanne och Björn...ja när vi gick in i terminalen var ju Anita där och jobbade och naturligvis...Bengt skämdes för våran framfusighet men va faan...ett foto ville vi ha...



Anita och vi med ALLA mina dubbelhakor...

Vid detta tillfälle sa vi att planen va att fota alla " kändisar " från färjan...



Sami den nyblivna pappan...vi fick veta att det blev en flicka...jag blir inte bra på kort !...eller så är det alla drinkar



Håkan...ja han behöver ju ingen presentation...har ju redan gjort bort sig i tv !?



Arnold...han som fick obefogad skäll av Håkan...vi sa att vi är på hans sida och att Håkan gjort bort sig...då små log han bara och det leendet sa att det är många som tyckte som så...







Detta MÅSTE jag bjuda på...när vi steg på bussen satt ett killgäng längst fram och vid stoppet i Arboga såg jag vad denna man hade på sig...kolla B sa jag ...är det svensexa...nä sa han jag tror han är sån !?....vissa vill ju utmärka sig...ja men herre gud  !!!! sa jag ...Killarna gjorde inga tecken alls att det var svensexa så jag började gå på Bs linje...MEN vi hamnade i samma korridor och efter ett tag tog jag mod till mig och frågade mannen rakt ut...som tur var var de på svensexa...skönt sa jag för jag blev lite orolig  för dig sa jag då !?...sen hade vi förfest i hyttarna och jag blev 10 år yngre av en man i sällskapet...han trodde jag var född 81...HALLÅÅÅÅ...ta på dig glasögonen...men han var gravallvarlig så detta får jag väl leva på när spegelbilden inte är så angenäm...

Som vanligt har resan varit kanon med go mat och dryck...fast frukosten tog lite emot för min del ...spat var underbart gött...vi bestämde att nästa resa tar vi med barnen ...sportlovet och en dag i veckan utan hålligång...då har de ju masssor med barnaktiviteter...

Kommentarer
Postat av: Grannen på 7:an

ÅÅÅÅhhh, Nettan jag är sååå lycklig. Går bara med ett stort leenade här på jobbet... Vi hade så kul och det ska bli roligt att åka med småtjejerna nästa gång! Kanske du kommer att njuta av frukosten mer då?

Ha en bra dag i solen!

KRAM KRAM

2008-11-03 @ 08:33:23
Postat av: Maloo

Men vad KUL ni verkar ha jämt på era resor. Och vilka folk ni råkar på...den ene värre än den andre ;-) Och du behöver inte alls skämmas för dina kort Nettan. Du är ju lika vacker som alltid.

Nu blir det en låååång väntan på höstlov då förstår jag, men för att inte göra väntan så lång tänkte jag ha ett ljusparty snart, det blir väl nåt att se fram emot i vintermörkret ;-)

2008-11-03 @ 08:53:34
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Camilla

Låter jättehärligt....jag får lite partyfeeling.... :)Idag har jag börjat med mina kära soppor igen....så jag hoppas att det lyckas denna gång...för då ska jag belöna mig med en kryssning..... :)

2008-11-03 @ 11:25:30
Postat av: Lisbet

Va!!!! Är du inte född 81, det har jag alltid trott.....Jag som fortfarande är 27 men nu har äldste sonen fyllt 30, så jag kanske är lite äldre, men bara på pappret.

2008-11-03 @ 17:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0