Snö snö snö

Nu är vintern här då...kul för alla barn men jag tycker INTE om snö och kyla...värken kommer smygande ihop med kylan och jag måste palta på mig som en Michelinigubbe...
Fast jag måste ju erkänna att det blir vackert ute och ljusare MEN det drar med sig olyckor på vägarna och gamlingar som bryter lårbenhalsarna av sig mm mm...NNÄÄÄÄÄ...jag vill ha VÄRME...gnäll gnäll...jag får nog förverkliga min stora dröm...flytta till varmare breddgrader ...jag läser reportage om familjer som gett upp Sverige och VÅGAT flytta och ångrar inget...de mår så mycket bättre och ingen stress

                                                                      

Kommentarer
Postat av: Maloo

Jag flyttar med dig till värmen...och stressminskningen. Värk i lederna har jag idag med men det beror nog på att jag var på pumppass i går kväll. Så vill man va petnoga så är det väl musklerna jag har ont i.

2008-11-24 @ 19:08:21
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0