Bodypump 67

Har tillbringat söndagen i Göteborg på utb....vi var nog ett 40 - tal instuktörer som var där och skulle få mer bodypump kunskap...vi hade Faboi från Portugal som " lärare "...en MYCKET vältränad man som tog allt på engelska så även den kunskapen fick sig en lektion...efter en timmes träning av det nya programmet kom jag fram till att MÅNGA instru. har fel teknik ....hallå...det är ju vi som är förebilderna och SKA lära ut rätt till deltagarna...Ska nu börja och lära in det nya programmet så jag kan köra det nya snart hoppas jag ...det var bra musik och nya övningar som satt som en smäck i muskeln...programmen görs på Nya Zeeland och på nästan varje prog. har dom med svenska poplåtar...nu är E-type och Basshunter med...kul... men vi gör ju oxå väldans bra musik i vårat lilla land...nä... på med hörlurarna och börja traggla bodypump nr 67

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Hoppas att du talar om när du ska köra det nya, så jag inte missar det. Nu kanske även du förstår vad jag menar med favvotränare, du är ju såå bra. Träna på nu.

2008-09-08 @ 17:46:32
Postat av: Maloo

Säg till mig med, när du lärt in det så kanske jag har kommit så långt så jag hinner med nåt annat än att bara plugga. Om inte annat för att rensa tankarna.

2008-09-08 @ 22:06:19
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: lotta

grattis på namsdagen

2008-09-09 @ 21:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0