Jodå...

... jag lever och mår gott i vårvädret...fast bäst mår jag nere i gymmet där pollen inte kan komma in...de har nämligen ett fantastiskt luftfilter som tar bort dessa otäckingar...där kan jag vara utan kli och rinnande näsa
Hör och häpna...jag har börjat att jogga på löpbandet...ja jag vill ju inte skapa jordbävning i byn...det går bra ...joggar på och känner mig stark...bara benhinnorna som bränner lite och lite sveda i fötterna men de blir vana de med...i dag joggade jag 20 min med Duffy i öronen...jag har väl inte tyckt om det här med att springa/jogga ( vem tycker om när rumpan byter plats med skuldrorna ?...hahaha...känns så när man har en bakdel som är fyllig )Men det ser ju så gött ut när de kutar omkring där hemma i skogen ...jag slutar tidig fm imorgon och tänker nog mig ut på första rundan ute i skogen hemmavid där ingen ser mig...jag har den inställningen att ta det lungt i början...powerwalk och jogga till att sen övergå i full galopp...

Kommentarer
Postat av: Maloo

Åh, säg till bara så tar vi en runda i mitt elljusspår. Det är makalöst jobbigt. Har än i dag inte orkat springa runt det (2,2 km)men med lite sällskap kanske det går. Så blir det inte så mördande trist heller. Men keep upp the good work. Jag tänker att det är bäst att odla hår ifall han friar men det kan hända det växer ner till anklarna innan det blir dags ;-)

2009-04-15 @ 22:10:57
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Carro

Springa på löpband är såå gött!

2009-04-15 @ 23:13:58
URL: http://carrocarro.blogspot.com
Postat av: Syster

Javisst är det skönt att springa! Bra bh bara. Benhinnorna spolar du med iskallt vatten. Det tipset fick jag av Evy Palm.....

2009-04-16 @ 16:00:17
Postat av: lotta

trodde du ja

2009-04-16 @ 21:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0