Strul

Våran dator har strulat ett tag nu...grrrrr...men idag har jag kört ett program som " städar " upp...TACK mattias !...så nu får vi hoppas att det blir bättre
Är en aning irriterad för att jag har ringt CNS och hört mig om olika inkomst källor när jag ska läsa...Grrr igen då !!!...kom fram till efter många om och men att ska jag läsa så MÅSTE jag jobba samtidigt...man får nämligen inte tjäna hur mycket som helst och ta lån / bidrag samtidigt !?...ska inte man kunna läsa när man närmar sig 40 men 3 barn , hus och lån ???????...jag vägrar sänka mig till den lilla peningnivå som de erbjuder ...sen måste jag ju in och jobba på sommaren 3 månader och då spricker ju taket som jag får tjäna på 2 månader och då sänker dom lånet/bidraget resten av året = ännu mindre att leva för ...hade jag varit själv kunde jag bo i en etta och levt på nudlar men jag har en familj att tänka på och vill INTE sänka standaren...jaja jag är inte där än och vet ej om jag kommer in heller för den delen så det löser sig nog !...jag har ju några månader att klura ut nått

Kommentarer
Postat av: Maloo

Jag har ju bara vart student i sisådär ett år men än har jag inte märkt nån skillnad ekonomiskt. Steffo däremot kanske går på knäna snart men det drabbar ju ingen fattig ;-)



Och i möra drar vi till Stockholm.Ska kolla på Buddy Holly the musical, sånt hade en inte råd/tid till när man jobba. Fast jag misstänker att det blir lite värre ekonomiskt om en ska läsa nåra år för nån gång tar ju bufferten slut man tar ifrån. Det är då extraknäcket kommer in. Du får väl taktila lite svart så där. Och jag...jag kan ju alltid gå på gatan ;-)

2009-04-24 @ 22:47:00
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0