Händer inget här...

Ja här är det ingen fart på inläggen precis...har ingen lust att skriva el. känner inte att jag har nått att skriva om !?...min vinter deppa ???...blir ju inte bättre av att det är så j***a KALLT...hatar kylan...just nu har jag VM i att tappa allt som jag håller i...jag leder stort...mina händer fungerar inte i kylan...jag kan inte greppa ordentligt...

Jag har detoxat färdigt och känner jag / märker jag någon skillnad?
  • håret växer så det knakar
  • jag har fått självfall och håret är fylligt och tjockare...helt otroligt eftersom jag har det tunnaste och rakaste i byn
  • mina naglar växer oxå så det knakar
  • kände inte av någon pms el fick några finnar som jag jämt få veckan innan
  • sen bara vetenskapen av att jag inte har någon "skit " i kroppen av gifter och tillsatser gör att jag mår mycket bättre
Jag gick inte ner i vikt...kan bara bero på att jag åt inte som jag skulle riktigt....hmmm...erkänner...fast allt detta har gjort att jag har börjat fundera vad vi stoppar i oss !...alla dessa konstiga tillsatser och kraftfoder de ger djuren för att bli stora innan slakt...eller all färdig mat med transfetter och konstigheter för att hålla längre...detta gör oss sjuka och feta...näää...ekologiskt och naturligt är det bästa...köpa från bonden som har sina djur ute och äter av gräset och vildfångad fisk ...grönsaker helst hemma odlat ..osv...vet ni att frukten och grönsakerna vi köper behöver ligga i vatten minst 15 min för att alla gifter ska vara borta !?...
Nä...ät som de gjorde förr ...riktigt smör och grädde och laga från naturliga produkter från början...det fanns inga tjockisar förr... kolla klassfoton från 50 -60 talet inga överviktiga barn...alla tillsatser i den dagens mat har gjort oss feta...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0