Trevlig nyhet

Jag fick ett telefonsamtal från min bror Jens från Nossebro i kväll...han och Malin väntar smått och det blir planerat kejsarsnitt den 10 feb...SÅ kul för dom...Jens kommer bli en underbar pappa det vet jag !!...alltid kul med bebisar....nu väntar vi bara på min andra bror Emil och Anna som har gått över 1 vecka nu... "Sixsten" som Johanna döpte bebisen i magen har det gott där inne och vill inte komma ut...men vi väntar...jisses faster 2 gånger om på 2 veckor...det ni !!



Har även idag tagit tag i " vad jag ska bli när jag bli stor "...anmält mig till högskole provet den 28 mars...nu är det gjort...försökte även söka tilll högskolan till hösten men jag var för tidigt ute...jag är på väg och det känns skönt !!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack för att du påminde mig...om högskoleprovet. Vilken ort tog du ?

2009-01-27 @ 09:32:48
Postat av: Nettan

Camilla jag tog Skara...

2009-01-27 @ 10:56:31
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0