Över en månad sen sist

Här har jag inte varit på ett taaaaag...har varit ute och njutit av vädret och haft en släng av " jag har inte lust att blogga "...vad har då hänt sen sist då ??...


Skolavslutning



Sjösättning av Cindy



Kalas för Carl , Ida och Carro



Farmor , farfar och Nils



Midsommar på Vättlösa fotbollsplan...regn vi var där 20 min...



Sen intog vi uterummet ...åt och drack gott...tror jag drack mer än åt ??!!



Ett stycke törstig broder...



Linda och Leo



Anna och Nils



Annelie, Rickard och Emil



Sen tittade grannarna in...Susanne och Björn



Broder Oskar och Carro tittade oxå in till oss i uterummet...

Kul hade vi ...väldigt trevlig midsommar...tänk att man är så törstig dagen efter när jag drack så mycket kvällen innan ??!!

Vi har även varit på Sommarland med Maja...phu vad varmt det blir i grusropen tur att man kunde bada...kameran missade jag denna dag...

Nu har jag semester i 5 hela veckor...mmmmmm...väntar med spänning på högskolan...v.29 får man reda på om jag kommer in el. inte...


Kommentarer
Postat av: Maloo

Bara en vecka kvar...sen vet vi. Tänk om man kommer in...gulp...får skräck bara jag tänker på det samtidigt som det är en lika stor skräck över att inte komma in för vad blir det då till hösten.



Trevligt i allfall att se att du lever även om du kanske önskade annorlunda just på midsommardagen ;-)



Ha en härlig semester, det ska jag ha efter nästa vecka!

2009-07-09 @ 17:57:37
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja ibland orkar man bara inte att skriva...jag har kommit till det stadiet nu.....har tagit en paus...:)

2009-07-09 @ 20:55:13
Postat av: lotta

jaha o våran liila fest kommer du inte ihåg med tanke på all whiskey du hällde idig så är du förlåten

2009-07-10 @ 21:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0