Snurrig i bot ?...näädå !!...bara lite ;)

Har landat hemma och låtit dagen sjunka in efter höskoleprovet...jaha...hur gick det då ???...det började med matte och det kändes som jag fyllde i en tips kupong...1 x 2 ...sen var det engelskan och dagen rullade på fort...summan av kardemumman så känns det helt ok med dagen och hör och häpna jag har faktiskt rättat provet... ( ja men kan göra det på texttv efter 17 )...jag ligger på medel...jag är så nöjd med mig själv... att jag är medel för att inte ha läst på fleeeeeera år och för att vara mitt första prov...de lärde säger ju att man ska göra 2-3 st för att nå bra resultat...
Tjooho ...vad nöjd och stolt jag är !!!!!!...Högskolan here I come !!

Tack Camilla för en trevlig dag och stöd...

Kommentarer
Postat av: kollegorna

Vi är oxå glada för att det gick bra! Så vi kan få en fridfull söndag på jobbet =)

2009-03-28 @ 18:43:02
Postat av: Maloo

Grattis!! Gött att ha den här dagen bakom dig. Ja matten är verkligen 1 x 2 och så även den jäkla statestiken. För att inte tala om det man inte hinner fylla i på engelskan på grund av tidsbrist. Då blir det lite 1 x 2 där med men då har man ju i allfall chans på att ha rätt än att man inte fyller i nåt alls.

2009-03-28 @ 19:56:19
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack själv Nettan för en mycket trevlig dag !

2009-03-29 @ 16:04:28
Postat av: Syster

Bra kämpat! Girlpower.

2009-03-29 @ 21:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0