Tack för en fin födelsedag

Nu i kväll blev jag firad av mor och Kjellen, Johanna och svärmor Kerstin...hela em gick åt bakning av tårta och smörgåstårta som intogs med god aptit...





Eric, mor och Kjellen...



Johanna drog en av hennes fyndiga vitsar....ja du Hanna ibland får du till det !!!...hahaha



Har ni sett...Luktärtor !!!...dom doftar ljuvligt...Tack Kerstin



Syrener...Tack Johanna

Jag fick presentkort på Rörstrands och Ingers...Jag har spanat in lite grejer jag vill ha så nu kan jag unna mig det...jättebra
Sen har det ju varit en underbar vårdag oxå...har sett och hört Tranor...viden har börjat spricka ut...våren är på G

Kommentarer
Postat av: Maloo

Grattis grattis. Ja nu äntligen så känns det att ljusare tider närmar sig. Härligt.

2009-03-05 @ 22:06:16
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Oskar o Carro

Grattishälsningar (nååågra timmar för sent bara) från oss

2009-03-06 @ 03:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0