Dagarna som varit...

...I lördags firade min syster Mia sin 4? el. 25 års dag var det ju !!?? upp i Munkängarna med grillparty i ett helt underbart väder...


Mia mellan bröderna

Sen på söndagen drog jag och maken till Strömstad Spa...


Utsikten från våran balkong...inte illa va ??



Kolla in båten !...en barnfamilj kom i den...så STOR...helt otroligt !! " puttifrånkorvarna " var en halvmeter i diametern...jaja...jämt byte med våran båt...haha



Vårat hotellrum...kök fullt utrustat, matplats kombinerat med v-rum och ett stort sovrum...rena sviten !



Jag inne i Strömstad...turistvarning på mig el. ???



Det är detta som är så härligt...ta sig en cider kl.14 på en sketen måndag

Vi har haft en underbart avkopplande tripp...man går ner i däck totalt...det är SÅ avslappnande miljö och härligt spa där vi var många timmar under dessa dagar...en av alla favoriter är utomhus bubbelpoolen som låg under våran balkong med utsikten över Strömstad...jag är mör än...

 








Ja hit ska vi igen...det har blivit vårat favvo ställe...



Kommentarer
Postat av: Camilla

Gud vad härligt det ser ut....och vilka fina bilder du tagit...Jag förstår att detta har blivit ert favoritställe. Kram Camilla

2009-05-06 @ 18:33:36
Postat av: Mia

Det var väl skönt & att komma ifrån vardagen lite.

2009-05-06 @ 20:54:47
Postat av: Maloo

Den största och första frågan som infinner sig är....hade de kvar Maloos krypinkokong??? Men som föregående talare har sagt så ser det helt underbart ut. Bilden med fjädrarna var jättefin. (och de andra med givetvis men den hade nåt visst)Och dricka cider på en sketen måndag...det är livet det.

2009-05-06 @ 22:57:38
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Nettan

ja då Maloo...kokongen var kvar...fast inne nu i väntan på att den ska ut på trädäcket

2009-05-07 @ 08:05:43
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: Anna

Härligt!!!

Vi har varit i Strömstad på husvagnssemester. Vi var på en camping innan strömstad "Den blå lagunen!"

2009-05-07 @ 15:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0