Mina axlar

Idag har jag varit och fixat till min tand som gick sönder...ett stort tack till Anne och Dusica för erat tålamod !!!...Jag är nämligen lite besvärlig av mig pga tandläkarskräck som jag bär med mig i min ryggsäck...besöket i dag tog 1 tim 15 min för att de måste gå försiktigt fram och berätta allt de gör...jag spänner mig så att mina axlar är ömma nu...fast jag tycker själv att jag blir bättre och bättre för varje gång...
                                                         manniskor/Mensch14.gif

Nu har jag oxå en jättebedövning som heter duga...haha...det går ju inte ens att dricka utan att det kommer jämte..underläppen känner jag inte...skulle nog passa på och ta mer hål i örat för det är bedövat där med...Jisses
Fast det bästa med idag var att jag inte behöver betala nästan 1600 kr för jag har tandförsäkringen...som jag tog för 3 månader sen ...bra va ?? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0