Blandad kompott

Har hittat en annan rolig hårprynad på Glitter I skövde...



Stor härlig fyllig tofs

När Carl flyttade ut i sin stuga funderade vi vad vi skulle göra med hans gamla rum...väggen åkte ner och vi fick en stor möblerbar hall som vi nu har till tvrum...väggarna målade jag vita, en tur till secondHand för att köpa soffa och fåtölj...letade i mina gömmor efter lull lull och det blev ett jättemysigt rum som vi stortrivs i



Vårt nya tvrum

Vårat "gamla" tv rum på nederplan är nu ett "bara vara" rum för mys framför kaminen, läsa, prata UTAN att tv är på



Sofftyget ska bytas ut till vitt ( åker till IKEA snart )



Krukan som är som en krona upptill hittade jag på ICA men har målat dom vita för de var gråa



Detta bord fyndade jag på seconHand för 35 kr !!...ljusstaken har jag oxå fyndat där för 1 ½ år sen
Kuddarna har jag sytt av linneservetter och vita band upptill med en rosett






Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja det är roligt att hålla på och fixa hemma. Nu närmar sig ju en bra årstid för hemmafix också!

2010-08-28 @ 19:10:33
URL: http://camaka.blogg.se/
Postat av: Therese

Som jag skrev i sms:t... WOW! Vad fint du/ni gjort det, blir avis ju...

2010-08-29 @ 12:25:41
URL: http://teziz82.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0