Dripp dropp dripp dropp...

Det är tydligen inte meningen att jag ska plocka kantareller för varje gång jag gett mig ut på jakt så har det börjat regna och man kommer hem sjöblöt...nu i kväll försökte jag igen efter åskvädret som har legat över oss hela dagen... men försäkerhetens skull tog jag på mig hela outfiten...regnkläder...





efter ca 15 min i skogen kommer åksan tillbaka och vi snackar hällregn...jag skämtar inte...regnkläder hjälpte inte i detta fallet heller...haha...det är inte meningen att jag ska få fylla frysen

Kommentarer
Postat av: Anna

Var stod dom kantarellerna?!! Dom måste jag ha missat;)



Jag gör så, att jag stannar till m bilen så kan du lifta med mig nästa gång som jag orkar ut;))

2010-08-05 @ 21:58:04
URL: http://propellern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0