Hard work

Jag har en intensiv jobbvecka 6 dagar i rad...en natt hemma och en på jobbet...gör sista passet i morgon...lör-sön 24 timmars pass...skönt... sen börjar ju folk omkring mig räkna ner till semestern...har inte tänk så mycket på det för jag har ju en ny arbetsplats och inte jobbat så länge där...på min förra som jag varit i 10.5 år , kan jag säga att jag räknade ner månader innan...har nu kollat att det är 7 pass kvar till v.28 har ju en vecka ledigt på schemat...helt otroligt...jag är ledig i midsommar i år...har inte varit det på måååååååååånga år men pga av lediga dagar i schemat så blir det ons-tis ledigt runt midsommar...underbart

Imorgon kör B Eric och kusinen till Jönköping för att vara på DreamHack tills på tisdag...tur att Mia hämtar för di brukar ju inte lukta hallon precis...10000 data nördar som har kul...detta blir Erics 6:e
B och M ska passsa på att gå att besöka IKEA  :(   jag vill oxå med jobbet kallar...ja ni jag har en man som tycker om att gå på IKEA ...det ni !!!!...
 

Tog en härlig springrunda men Tessan i em ...fick en bra tid som vi pressade lite...vi blir bättre och bättre ...helt otroligt vad jag har jobbar upp kondisen sen mars när jag började...då kunde jag INTE prata efter 10 meter nu små pratar vi hela tiden...jag som INTE skulle springa...aldrig att jag skulle kuta runt...haha...nu är jag en som kutar runt och mår så GOTT !!...det är aldrig försent att ändra sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0