Phu !!

Min store son på 18 drog in till Lidköping i går kväll på partaj...är SÅÅÅÅÅ glad att han skickade ett sms i natt när han var hemma välbehållen ( sov på jobbet , har sovande jour)...det härjar ju en "liga" som sätter poäng på att slå ner folk och våldta kvinnor !!!!????...finner inga ord hur idiotiskt detta är
Jag pratade med E om detta och att dom skulle hålla ihop och skydda varandra...sa även att en väns son hade blivit nerslagen och fick åka ambulans för några veckor sen och att detta är allvar...inget jag säger för att man är en hönsmamma ( får ju alltid höra att jag tjatar men har förklarat för sönerna att det är för att jag bryr mig )

Ska man vara orolig jämt nu när de är ute ungdommarna ??? VARFÖR har det blivit så här...jag vågar ju knappt låta M cykla själv till skolan ifall det kommer en "fuling"...jag cyklade runt själv när jag var i hennes ålder med kompisar...skulle aldrig släppa M en hel em själv...jag är så glad över att man kan nå E och C på mobilerna och kolla av läget

VAD har hänt i samhället !!??

Kommentarer
Postat av: lotta

ja du det är bara början vänta tills dom börjar springa på krogarna

2010-06-10 @ 19:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0