Mogen hy

Nu när man börjar närma sis 40 så har man ju sett i spegeln att hyn har förändrats...livet har satt sin spår och det tycker jag kan vara charmigt med rynkor...det hör ju liksom till...men man kan ju vårda sitt ansikte bättre än jag har gjort...jag gör allt som man INTE ska göra...för att rådda bot på detta hade jag ett besök hos Susannes body & face i går för en ansiktsbehandling
 
Jag är en riktig torris så efteråt frågade jag om man ska känna sig så "fet" i hyn ...ni andra normala är så jämt, jag upplevde en fet hy...det var underbart med så "go" hy så jag köpte hela kitet ...nu ska jag få ordning på min mogna hy 

                           
Kerstin Florians produkter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0