Blivit med katter

I torsdags natt hittade Carl en låda med katter, 3 kattungar och mamman ( det hade varit disco i parken för högstadiet) Carl tog med sig dessa hem och matade mamma hon var helt utsvulten, fast på natten lyckades mamman rymma genom det öppna fönstret, fast vid middagstid jamade det och mamman kom tillbaka och en kattunge hittade vi under Carls stuga , sen pågick en jakt på de två som var borta och samtal till Djurens vänner
Vi har inte hittat de 2 , tyvärr, sen så var det en annan som hittat en unge i samma område i onsdags som hör till samma kull, så det är 4 ungar och mamman
Den familjen kommer nog behålla ungen och här pågår en bedjan att behålla ungen som vi har här



En grå söt liten herre



mamman , en lite dam på bara året tror jag

Vi har dom i uterummet, de äter bra båda två och går på lådan,så goa och keliga, vi får besluta jag och B om vi ska behålla den lille .Eftersom jag har jobbtider som gör att jag är hemma mycket och katten skulle bara bli själv högst någon timme varje dag
Om vi behåller ungen så får den flytta in i huset naturligtvis och mamma får Djurens Vänner ta



Det som gör så ONT i mig är att man överhuvudtaget kan lämna katterna i en låda och överge dom, 4 ungar och mamma !!!!!
Mamman var HELT utsvulten , vi hade ju ingen kattmat men hon fick grillbitar från middagen och makrillsfile i omgångar , mamman är tam för hon är så kelen och tillgiven

Kommentarer
Postat av: Carro

Sicka sötnosar!

2010-09-26 @ 18:13:03
URL: http://camaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0