Fyndat

Idag har jag och Maja varit i stan och tjejshoppat...det bästa var mina fynd, har länge letat efter ett par nya träningsskor och idag stod dom där ( det är ju så dyrt om man ska ha bra skor )



Det stod 1199 kr på priset men snett över stod det 299 kr...frågde varför det var en sådan prissänkning...                                                                                                                                             -jo vi har bara 2 par kvar...37 och 37.5 så vi rear ut dom                                                                                  -jag tar 37 :orn sa jag då !!!  
Så sköna....som att gå på moln

Jag har sen i somras kollat på en väska hos Åhlens men varit snål...idag var prislappen 75 kr, har kostat 349 kr



Jag kan köpa inredning för flera hundra/tusen och till barnen men när det gäller till mig själv blir jag snål och får dårligt samvete...därför är jag överlycklig när jag fyndar

Kommentarer
Postat av: Therese

Men shiiit vad fina skorna var! O väskan oxå!

Sicket fynd:=)

Och vad fin spegeln blev, tänk vad lite färg kan göra:=)

2010-09-03 @ 07:37:59
URL: http://teziz82.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0