Läkarbesök

I går var jag hos läkaren för prata om min allergi...de tog en MASSA prover så de ska se vad jag inte tål och på fre ska jag göra ett lungtest för att kolla lungfunkitonen...skönt med en läkare som förstår att jag VILL hålla igång och mår bra ut av det...i mars nästa år ska jag få en spruta som håller mig i shack hela säsongen och tabletter som hjälper mig vid ansträngning så jag kan träna

Denna vår/sommar har INTE varit roligt precis...jag har varit väldigt begränsad och när jag har gjort något så har det tagit flera dagar innan jag har återhämtat mig...vid sista springturen när jag fck andnöd så tog det 1 månad att komma tillbaka

Trädgården gror igen för att jag kan inte rensa ogräs...svullnar i halsen
Träna/ springa...ingen luft ...lungpaj
Skogen som jag älskar att gå i och plocka svamp...svullnar i halsen
Minsta lilla promenad så blir jag tjostig i bröstet

Innan jag fick mediciner i våras så var jag så svullen runt ögonen att jag inte såg...herregud vad jag såg ut !!

Jag frågande läkaren om jag inte ska vara så aktiv som jag är men hon sa att det finns tabletter som hjälper mig och att jag kan hålla igång...så skönt !!!
För att problemet är med mig att jag har superlågt blodtryck ( vi snackar 45/80 ) och när jag bara sitter och inte gör något då åker mitt tryck ner som gör mig supertrött så jag somnar
Jag mår bäst när jag är igång för då är mitt tryck nästan normalt...lite småstressad är trycket perfekt som det ska vara





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0