Pust

Vissa dagar är allt inplanerat och det går i 100 knyck, i går var en sådan dag
hade jobbar i 24 timmar, går av 9.30 på söndag morgon för att snabbt ta sig hem och hoppa i träningskläderna, bilen till Göteborg för kvartalsutbildning och ny realese av bodypump, så bra musik och riktig genomkörare för musklerna och när jag ändå var i Gbg så är ju ett besök på IKEA ett måste för mig. Snabbt en dusch och lukta gott för att sen finna en parkeringsplats, jag tror att alla hade fått för sig att åka till IKEA för jisses vad folk !!
Hittade det vi skulle ha ( hade med mig man och dotter ) ny klädsel till hörnsoffan och fåtöljen sen ramlar ju det alltid ner grejer i vagnen som man hittar på vägen runt som man inte bara kan gå förbi



Maja ramlade oxå i, man blir trött att gå och kuddarna måste ju testas innan köp



hittade en hatt eller så var det en fruktskål ?



Platta paket är det bästa...här är en Ektops fotpall, klädsel till hörnsoffan och fåtöljen plus en massa annat



Så här blev det...vitt och frächt

Vi var hemma vid 18.45 men jag skulle iväg 19.30, det var genomgång på Lifeclub nya lokaler ,SÅ FIIIIINT det blir, ska bli jättekul att köra pass där. väl hemma vid 21 stupade jag i soffan och när klockan ringde i morses visste jag inte var jag var, vilken dag det var, varför klockan ringde 7.00,vad jag skulle upp för, helt VÄCK och super trött. Tog 30 minuter innan jag kom upp
Idag har jag haft en lugn härlig dag hemma med en fantastisk löpartur i höstsolen och det bästa med den var att jag tog mig runt UTAN att få tjut i luftrören och måste stanna för att jag inte får luft

Kommentarer
Postat av: Anna

Det blev verkligen ett jättelyft med det vita!! Vad är det blommiga tyget för någonting?? Jättegulligt var det:))

2010-09-18 @ 14:24:35
URL: http://propellern.blogg.se/
Postat av: Nettan

det är fleece filtar från Jotex

2010-09-19 @ 18:08:06
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0