Floating

Jag har varit på Floating...man ligger naken i en stor tank...ser ur som ett gigantiskt ägg...vattnet är 35 grader och jättesalt så man flyter omkring där inne
image111
image112
Här inne låg jag  i 50 min. och lyssnade på go musik...locket är stängt och det finns en lampa inne...det var härlig känsla att vara viktlös och man kände inte av konturena av kroppen allt flöt ihop...halva kroppen var ju ovanför vatten linjen men man kände inte av det ...häftigt... otroligt avkopplande och avstressande..men ...jag skulle nog vilja ha lite varmare vatten...

Kommentarer
Postat av: Maloo

Kunde du inte bett nån ta ett kort när du floata åxå ....hade vart kul och se ;)

2008-04-28 @ 22:02:01
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Mia

Visst var det skönt!! Det är inte bara knät. Det är hela kroppen.

2008-04-30 @ 10:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0