Ledig

Äntligen en ledig dag !!...ska klippa mig nu på morgonen sen blir det nog kärringgrillen ( solariet )...funderar på att överraska Eric med att måla om i hans rum ( fyller år 5 sep )...gråa väggar med en snygg fondtapet i svart och grått har jag tänk mig...ja nåt blir det...det behövs en uppfrächning iaf...tänker nog åka in till stan...det kan jag ju göra själv oxå...underbart med den här egen tiden !!!...har ju 5 timmar innan Maja ska hämtas...
Ikväll har jag pass...ska bli SÅ gott att svettas igen och ta ut sig fullständigt...längtar tills boxningen drar igång igen...banka skiten ur mitsen så man inte kan röra armarna sen...det är gött det...
Nä nu väntar duchen och Maja ska till skolan och jag blir själv...mmmmmm...ses !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0