Skräp

Idag har vi kört 5 !!!! släpkärror FULLA med skräp från ladugården...det var 1 m höga  grindar  på kärran och det var fullt ända up...gött att bli av med allt...fast det var ju inte våran skit allt...den gamla ägaren städade inte efter sig... på åteervinningen impade jag på en äldre herre...jag och B tog tag i den STORA järngtyan och gick och kastade den i skroten...
OJOJ vad stark du va !! sa han...
jaa. sa jag ...där blev du allt lite imponerad ?
Jaadå ...sa han
Då skulle han veta att jag går på soppor och hade bara fått i mig 1 då och var lite seg i kroppen...superwomen !!!...

Tacka återvinningen att ni finns...jag älskar att slänga skräp...det känns som man tappar flera kilon...( det vill jag ju nu så det passar väl bra !?)

Tredje dagen med soppor har gått väldans bra...jag har ju haft fullt upp hela dagen så nu är det bara att köra linan ut när man gått över gräsen

Kommentarer
Postat av: Maloo

Åh vad du är duktig. Jag har ju ingen karaktär. Men nu har vi även tagit upp F.F.klubben så det blir nog väl med vikten ändå kanske. Ska ta en promenad i vårat helvetesspår nu och i morrn blir det soppor (nästan) hela dan. Ja Alfredman han har otur han.Men det blev ju en rejäl bantardag för mig...jag gick ju runt på 200 kcal på hele dan ;-) men det var inget att rekomendera, jag var som en alkis i morses, skakig och rörig i bollen. Men du, hur kunde du slänga järngrytan?? Det är ju det bästa träningsredskapet.Annars kunde du ju odlat i den men den kanske var av dom fulare varianterna. Ha det bra nu.

2008-08-13 @ 20:34:54
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: lotta

hur kunde du slänga järngrytan ursnyggt att ha blommor i

2008-08-13 @ 23:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0