Nya tag

Har nu fått från högskolan att jag står i Gbg som ...626 reserv och 129 i reserv i min urvalsgrupp och 302 reserv, 37 reserv i min urvalsgrupp i Jönk.....det va det det !!!!...men jag kände på mig detta så nu får jag sikta in mig på högskoleprovet i mars och söka på det tillsammans på arbetslivserfarenheten till våren...
Man måste ju börja någonstans och det har jag gjort nu och jag är helt inne nu på att läsa och har fått reda på att om man tackar nej till bidragen kan jag jobba hur mycket jag vill utan att tänka på CSN  begränsade " tak " hur mycket man får tjäna på ett år utan att behöva betala tillbaka...den summan är ca 100000...det jobbar man ju lätt in på ett år när man behöver jobba sommartid och lov...så nu är det NYA TAG !!!!!

Kommentarer
Postat av: Maloo

You go girl...;-)

2008-12-09 @ 22:11:08
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0