Projekt

Jag har ju ett projekt i sommar..göra förrådet till ett uterum...men då måste jag göra av gräsklipparen och redskapen och div andra prylar någonannanstans...vi har ett magasin med ett litet traktor/vagn garage från förr i världen...där tänkte jag att där kan vi ha redskapsskjul...i går satte jag i gång och började rensa på ved och jord som låg där...efter ett tag känner jag att det tar i mot på golvet ( trodde det var jordgolv och vi hade tänkt lägga träplankor där ) under 15 cm jord ligger ett stengolv...kinnekullesten...jippi tänkte jag och duracellen var i gång...efter 2 timmar och 8 skottkärror med jord ser det ut så här.... det sista sploade jag rent med vatten ...



1*1 m stora sten plattor...jag är överlycklig...tänk vad jag hade som jag inte viste !?...tänk vad snyggt det kommer att bli här...det ska jag ta ta i på måndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0