Startklar

Idag har jag haft 2 pass på gymmet...känns i kroppen...sitter nu med ett glas vitt vin med frysta hallon...ja jag har inte drukit sen jag var bakis och lovade mig själv att inte inta yrseldryck innan 12 juli...mmuuums va gott det va...jaja ..11e  idag ...men men ...har färgat håret och fixat naglarna..ordnat med leverans av den store grabben in till  moster Mia i stan där han ska vara i helgen ( han får INTE vara själv hemma...då vet man inte vad som händer ...vill inte ha huset försört av ungdommar )...mellan grabben är hos sin far och Maja lämnar vi till Mormor i morgon bitti...strukit kläder och ordnat allt...kommer att ta med kameran på resan ...på mån kan jag först lägga ut...vi ska ju på spa oxå...kan bli roliga kort där med lerinpackning och div. gott gott...jag ser fram imot maten och drycken och att få vara vuxen utan barn som pockar på uppmärksamhet..

                                                          

Tur att jag har med mig min man ...annars hade jag fått ragga vid baren ...hahahaha.... SKÅL !!!!


                                             .

Kommentarer
Postat av: Moster Mia

Han är i gott förvar! Pizza & cola. Ingen dusch eller tandborste. Moster Mia är bäst!!

2008-07-12 @ 22:52:15
Postat av: Anonym

Vill se balla bilder från båten!!!!



/susanne

2008-07-14 @ 11:18:22
Postat av: Anonym

ttp://www.region46.com/main.php?page=vimmel&ActiveId=1090572641



Gå in och kolla på vår favvo kille i baren! Baren Håkan!!!



Kram Susanne

2008-07-14 @ 15:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0