Blandat

Helgen har varit skön och mycket sol fast jag har jobbat...myst med våra grannar 2 kvällar ätit och yrsel dryck  har intagits...ja jag har ätit normalt...som sagt jag fick en kommentar att livet är för kort för att soppa...håller med ...ät med måtta och lev


Susanne


Björn...det är nog glorian över honom...han hade brandmans jouren och fick hålla sig nyckter...tur vi har våra brandmän

Eric har krockat med moppen...som tur var gick det bra " bara " rejäla skrubbsår lite här och där...en annan mopedist kunde inte trafikreglerna tillräckligt bra...hmmm...jaja ungen lever och inget brutet...

Idag har jag och Maja bakat bullar...mmmuuuuums..

Maja som bakar fullkornsbullar...ja dom blev jättegoda...känns lite nyttigare ...

Kommentarer
Postat av: Maloo

Har vart på Lust och Hälsa idag med testcykling och annat och han förkastade också soppa-drickandet.

Jag fick tillbaka min centimeter di snodde för mig sist jag var där också...var nog fel på mätstickan sa han...gött...då blev man normalviktig igen då...;)

2008-06-09 @ 22:55:57
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Maloo

Har vart på Lust och Hälsa idag med testcykling och annat och han förkastade också soppa-drickandet.

Jag fick tillbaka min centimeter di snodde för mig sist jag var där också...var nog fel på mätstickan sa han...gött...då blev man normalviktig igen då...;)

2008-06-09 @ 22:56:33
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Maloo

Har vart på Lust och Hälsa idag med testcykling och annat och han förkastade också soppa-drickandet.

Jag fick tillbaka min centimeter di snodde för mig sist jag var där också...var nog fel på mätstickan sa han...gött...då blev man normalviktig igen då...;)

2008-06-09 @ 22:57:01
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0