Dag 3

Har varit matt och seg...tog cykel fram...det var segt i motvinden...sen när vi kom hem klippte jag gräset och det tar över timmen...jag var på väg att säcka ihop...helt slut ...ingen ork alls...men envis som jag är klippte jag färdigt...det slutade med magplågor utan dess like...men efter ett låååång besök på toa mådde jag bättre...avslutade dagen i badhuset med Maja...är lite trött nu ...kanske inte så konstigt !?...imorgon går ju ketonerna in i kroppen och man ska känna sig bättre och piggare...och då händer det grejor...ketonet gör så att kroppen hämtar energi från fettcellerna...I like...och man börjar gå ner i vikt...

Kommentarer
Postat av: Maloo

Bara du är pigg till helgen...tänkte du kunde få öva nya pump-moves med mig och en järngryta;)

2008-06-04 @ 09:07:47
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Syster

Visste inte att du skulle dieta.....

2008-06-04 @ 12:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0