Midsommar

Ja dagen började med regn men mellan skurarna hann vi plocka blommor till Majas krans


Så söt så söt...vi intog Vättlösa och firade på traditionsvanligt sätt ...dans runt stången och pilkastning, lotter , fiskedamm och kaffe...sen hem till den goda maten...jordgubbar med nutella och ett glas vin ...mmuuuums...glad midsommar...första gången på 5 ½ år som jag är ledig !!...en vikarie frågade om jag ville vara ledig och det tackade inte jag nej till ...skulle börja kl 15 och sova natten på jobbet...


Kommentarer
Postat av: Maloo

Det där med Nutella och jordgubbar låter ju farligt...får nog testa det redan i kväll...ska till Olstorp på casanovas och då får man väl festa till det lite innan.Fast jeansen jag har dragit på mig nu som nästan trilla av mig för ett tag sen dom fick jag lägga mig på sängen och ta ett djupt...innan jag fick upp dom, så det är väldigt dumt med en last till. What the heck....det är sommar.

2008-06-21 @ 17:12:30
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0