Fobi

Jag har övervunnit en fobi jag har ...att bli fotad..vara med på kort...blääääää...När vi var små så tog mamma med oss 3 töser till fotografen ...nya , likadana kläder...lockiga i håret skulle detta förevigas , med när Nettan steg in genom dörren hände det något ...jag bara vägrade , jag slutade alltid med tårar ...sen när jag var söndergråten efter 1 timme fick dom till slut ett kort på mig...stackars mamma...detta har följt mig genom åren och det finns inte många kort på mig ...står gärna bakom kameran...men nu när jag har gjorde min utbildning på Bodypump så var jag tvungen att spela in hela passet på mig 1 timme och idag har jag blivit fotad på gymmet ...dom har stora kort ( ca. 50 * 35 cm) på alla som jobbar där , hänger snyggt för alla besökare i receptionen... jag har ju även hängt ut kort på mig här i bloggen !!...och vet ni vad ?? ...det känns helt ok !!...jag tror att man måste bli tvingad att göra vissa saker för att övervinna sina rädslor och fobier.
Jag har även haft svårt att prata inför en stor grupp okända männinskor...men det är oxå borta j...ag har ju mina pass några gånger i veckan och förmedlar träningsglädje för okända ....mamma !!...kommer du ihåg vad du sa till mig när jag hade blivit uppdragen på scen av Carl Einar Häckner och fick trolla med honom i 30 minuter för 3 sommrar sen på LIseberg och MASSOR med folk...-det är bra att du får scen vana , det kan behövas i framtiden.
Du hade rätt ( som vanligt )..så gott folk ta tag och kasta er i i nya , otrevliga , fobier. rädslor och ni går STARKA ur dom

Kommentarer
Postat av: Lou Cigaro

Dagens fråga: Vad händer ikväll? :} Ha det super! ;D

2008-03-07 @ 14:46:54
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: [email protected]

att du är blyg det har du döljt fint

2008-03-11 @ 23:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0