Min dag

Jaa... jag har ju jobbat hela helgen så nu är det min dag i dag...nu har jag varit och solat...skönt och varmt...ska även klippa mig på fm...härligt att få bli ompysslad...sen ska jag bara vara här hemma och i kväll ett spinningpass...fast i morgon har jag hel dag igen :(... och då snackar vi 12 timmars pass ...det är inte klokt...man ska ha 2 dagar ledigt efter jobbarhelg !!!...

Insåg när jag åkte hem nu att hösten är väldigt vacker i år...färgerna är otroligt vackra...men det är ju för att det varit varmt och att inte frosten har tagit trädens blad...det är bara att njuta

Bengt och Maja var  och shoppade i helgen och de sa att JULSAKERNA har landat i affärerna...huuuuaaaa...det är för tidigt ...man hinner ju tröttna innan det är dags !!!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0