Min mage

Hhuuuaaaa...jag har sååååå ONT i min mage...jag vaknade med svullen mage och en gigantisk värk...jag kunde inte knäppa mina byxor...detta var oxå innan jag hade ätit något...väl hemma från jobb och möten blev  jag liggandes hela dagen  ...min mage ser ut som om jag vore i 6: månaden...och nu skojar jag inte !!!...jag får sånt här 3-4 / år och det är då bara att ligga ner ...fast denna gången har det inte gett sig !?...jag blir svullen och det värker...nä... det hjälper inte ett gå på toa och babba för det kommer inget...detta är något annat...så i em har jag legat med värme på magen ...B var iväg och köpte Proviva sen lade jag mig i badet ...just nu känns det bättre så jag hoppas nu att det försvinner...jag HATAR att behöva vara stilla...och bara ligga !!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0