Nu är det gjort !!

Ja då var det gjort !!!??...jag har sökt till högskola...Socionomprogrammet i Göteborg och Jönköping...Herregud !!??...vad ger jag mig in i...fast jag VILL läsa... det är det ekonomiska som ska funka oxå...Säger som Maloo...fattig student...ja då är det bara att vänta och se om man kommer in och lösa det andra på vägen ...man har ju några månader att tänka till och fundera på...Jönköping har jag frågat en annan som gick programmet där ...man läser 3 dagar i skolan och hon tog bilen till Skara...buss till falköping och sen tåget till Jönköping...det gick smidigt enligt henne...till Göteborg går ju det tåg från Lidköping direkt...de andra programmen som jag är intresserad av börjar nästa höst...Socialpedagogiska och Socialpsykologiska så de får jag söka i vår om jag inte kommer in...pedagogiksa är i Trollhättan och den andra i Skövde...osch...vad klok jag kommer att bli !?...det du Camilla nu är det gjort !!


Kommentarer
Postat av: Maloo

Åhhh vad kul. BRA gjort av dig. Kommer du inte in på direkten kan du ju alltid läsa komvux. Det är ingen dans på rosor alltid. Men en bra "skola" inför högskolestudier. Och fattig kommer man ju "bara" va i en tre fyra år sådär sen kommer man tjäna pengar som gräs HAHAHA...

2008-10-15 @ 22:07:30
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Mrs. Robinsson

Hur ska du ha det? det är stor skillnad på Robinsson och att bli socionom! Lycka till med båda antagningarna!

2008-10-16 @ 16:02:32
Postat av: Camilla

Jag säger bara äntligen... :) Och vem vet vi kanske ses på någon öde ö i höst/vinter....och tänk vad vi ska bli kloka då....kanske på kokosnötter...hihi och glöm inte rösta på Madelene :)

2008-10-16 @ 16:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0