Nu är det gjort !!

Det är Robinsson på gång i gen och varje år säger jag att ...jag vill vara med !!...så nu har jag skickat in ansökan...söker man inte har man ingen chans...läste en väns blogg att hon har samma tanke...tänk ändå vad lika vi är på den frågan...så nu är det bara att vänta och se...ja jisses det är väl tusentals som söker sig till värmen och bort från den " grå vardagen "
Matfrågan är ju problemet i detta eftersom jag äter var 3:e timme annars blir jag folkilsken...men det blir väl bra tv ??!! Nettan som är " skogstokig " för att blodsockret är i lilltån...

Kommentarer
Postat av: Maloo

Håller tummarna för dig. Det är ju värsta bantningskuren. Extravaganza släng dig i väggen. Och träning blir det ju inga problem med. Lyft med liten kokospalm, boxas mot djungeldjuren och step på hala stenar när du ska ut och fånga fina fisken. Det blir grjer det ;-)

2008-10-06 @ 18:12:36
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Sjuksyster

Kommer du med så blir du två lungor och ett par ben bara. Har du tänkt över detta? Kommer du med så ta med dej ris.

2008-10-08 @ 21:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0