På " G "

Då var betygen till högskolan postade då...känns skönt !!...nu är jag på " G " ...har suttit i helgen med min man vad jag kommer att få ut i pengar på CSN och ev. jobba min helger...då är det inga problem...MEN jag måste ju jobba på sommaren  för då får man inget från CSN...är det någon som har ett " svart " jobb till mig ???...VARFÖR är det ett tak på vad man får tjäna ???...jag tar ju ett lån som jag betalar tillbaka är det inte upp till mig då om jag tjänar pengar vid sidan om för att få allt gå runt pga att man har familj !!!???... vilka regler !!!...

Jaja...jag har ett tag till att fundera på ...

Kommentarer
Postat av: Maloo

Allt går bara man vill. Man får snåla på det man kan. (alltså på det karln i huset brukar köpa, så man har råd till saker te sig själv) Man får inte va dum...då kan man bli chef ;-)

2008-10-21 @ 15:55:38
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Camilla

Beträffande CSN-lån så resonerar många att det är bättre att låna pengar på banken för då kan man tjäna hur mycket man vill. Bidraget som du får ändå från CSN, "gratis", kanske inte blir så stort men kanske något iallafall, man ska kolla olika alternativ. Sedan kan man tänka som så att det är en investering i ditt läsande.....och då kanske man kan "trolla" bort lånet i något annat....Jag tänker "trolla".....bort mitt iallafall när jag är klar.

Högskoleprovet som vi pratade om innan idag, görs en gång på våren och en gång på hösten. Det krävs anmälan innan och det var verkligen synd att du inte visste om detta innan den 15 sept, för det var sista anmälningsdagen för denna omgång. Dummt att du missar de andra två antagningschanserna.

2008-10-21 @ 19:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0