GRRRRRRR

Det blev värre med uvin igår så i morses lämnade jag urinprov...det började med att när jag skulle bet. upptäkte jag att mitt kort inte var i plånkan...just det B lånade det i går...jaja...satt ca30 min och väntade tills jag fick komma in ...då sa dom att jag var tyungen att vänta på svaret...sa att jag har svårt för detta eftersom det har satts sig i ryggen oxå...JAG FICK VÄNTA I 1 TIMME OCH 15 MIN !!!!!!!!!!!!....jag var så jag kokade av ilska....tills jag sa ett och annat...då tog det 2 min så fick jag komma in...ursäkten var att ojdå vi har glömt av dig !!!!!!...vi skickar över ett recept på 5 min till apoteket du har uvi...oj tack sa jag ...jag vet !!!...SKA DET VA SÅ HÄR ?????

Där satt gamla med sina onda och stela kroppar som skulle in till lab. och dom fick vänta 1 timme oxå...de var så stela att de knappt kunde ställa sig upp när det var deras tur...Detta är inte klokt vilken VÅC vi har i Götene...jo sen mitt uppiallt ihop så gå ALL personal på rast samtidigt !!??...mer personal till VÅC tack !!!...tur att jag bara är sjuk vart 10 år eller nått och behöver hjälp av VÅC...stackars dom som verklligen behöver hjälp ofta och blir bemötta på det här sättet...URUSELT... jag vet ju att det är på detta vis och hade aldrig gått om inte det blivit värre och att jag insåg att jag behövde pc

GGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0