Paus

Jag tar en liten paus i bloggandet ett tag...ha det så gott alla !!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Välkommen tillbaka sen då......

2009-08-14 @ 10:56:13
Postat av: Maloo

Mäh..du har ju inte talat om ifall du kom in i "Rockenrollhättan" eller inte, det får du allt göra innan du pausar. Och sen måste vi ha uppdateringar hur det går i skolan. Så när jag tänker efter hinner du inte med att pausa ;) Köp en bärbar att ha med på tåget eller hur du nu tar dig till skolan så kan du blogga where ever you are.

2009-08-14 @ 19:40:59
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vet du om alla kunde komma den 3:e?

2009-09-15 @ 08:59:28
Postat av: Caroline

Det var jag som undrade.

Gah... fattar inte varför namnet alltid försvinner för mig. Får skriva det ett par gånger innan det stannar!

2009-09-15 @ 09:00:31
Postat av: Maloo

Tänkte bara kolla till det lite om du bestämt dig för att köra igång igen...men tydligen inte än i allafall ;)Men en paus betyder ju en paus så jag väntar mig att det kommer nåt inlägg en vacker dag.

2010-04-20 @ 14:48:20
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0