Effektiv...

Eftersom som det har regnat sen jag gick på min semester i tisdags har jag röjt och grejat med hemmet...
  • tvättat soffans klädsel och fåtöljen...filtar och kuddar som ligger i
  • städat gagaraget
  • kört skräp till återvinningen
  • röjt och slängt i sovrummsgarderoben
  • röjt i Majas rum och köpt en loftsäng som oxå monterades upp
  • tapetserat Carls och Majas rum


Carl fick en grå med silver...han blev väldigt nöjd



M valde en fjärilstapet...under sängen har hon en läshörna och baksidan på en av hyllorna klippte jag ut 2 fjärilar...så bra ...oj vad min kreativa ådra bubblar !!??



Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad duktig du är....som kan tapetsera. Det blev jätte snyggt. Jag önskar att jag hade hälften av din kreativitet :)

2009-07-13 @ 16:34:02
Postat av: Madde

hej Nettan! Hittade din blogg och ser att du är lika effektiv som alltid :)

Hoppas allt är bra med er..

Ville bara slänga iväg en hälsning och massa kramar!!

Madde...numera stockholmsbo :)

2009-07-17 @ 16:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0