Kalas

Igår kväll var vi hos Carro och Oskar för att fira oss som fyller år i mars...det blev pajer av olika varianter för att avslutas med tårta och kaffe...



Broder med familj...Annas lott är att amma...hon fick vänta på att äta för Nils ville oxå ha mat



Farmor och faster med Nils



Nils vandrade runt hos alla igår...men Jhonny blev jättetjenis med lilleman...de tecknade samma språk...haha



Presentbordet...



Oskar hade fixat heliumballonger...väldigt kul...där fick vi många goa skratt...vi sög i oss helium , pratade och sjöng



Min syster har köpt sig en spik matta som provades...det gjorde jä**ligt ont i början men efter 5 min gick det över i en härlig värme och behag...detta ska vara väldigt bra för hälsan på alla sätt...min syster har botat sin värk och kan sova gott om natten utan smärta...ryggen blev illröd och märken av alla tusental piggar..för optimal effekt skulle man ligga 20-30 min om dagen...syster somnar på den !!??

Som vanligt hade vi en trevlig kväll och goa skratt...

Kommentarer
Postat av: Carro

Nettan! Vi har ett armband, en ring och en hårsnodd här som vi tror tillhör er. Men vi ses väl snart så ni kan få dem. Tack för ett trevligt kalas igår!

2009-03-22 @ 20:21:26
URL: http://carrocarro.blogspot.com
Postat av: Anonym

Köp dej en! Väl investerade pengar för ett smärtfritt liv.

2009-03-22 @ 21:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0