Kråkebo

I flera år har jag och skatorna haft en kamp...de har försökt att bygga bo i klätterhortensian på våra husvägg...de har börjat att bygga och jag river...sen satte jag upp nallar ...de tycker ju inte om ögon...men till slut förstod de att jag var envis och byggde ute vid tomt gränsen istället...bra tyckte jag där kan dom vara...

Men
nu har dom byggt i vårat äppleträd på baksidan så Carl fick offra sig i går och göra en insatts...



Jag vet att det är taskigt att riva deras bon men vi kan inte ha dom så nära huset där vi är för de kan bli folkilskna när ungarna kommer...de får hålla sig utanför tomten...det kommer väl bli en kamp i år med men jag kommer att gå vinnande ur detta för jag kollar varje dag i trädet...

Kommentarer
Postat av: lotta

vet inte du att dessa bon för pengar till huset har själv ett hemma men måste erkänna att jag inte har märkt någon ökning i ekonomin

2009-03-22 @ 18:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0